Pratkvarn

Lupita pratar nu konstant. Hon läspar vilket gör hennes uttal extra gulligt. Hon använder ord och meningar på ett sätt att jag tappar hakan flera gånger i veckan. Hon använder som mest 6-7 ord i en mening, vilket är fantastiskt! Självklart inte hela tiden, men då och då när hon har mycket att berätta. Hon upprepar i stort sett allt vi säger och just nu älskar hon allt och alla. 
Frågor och meningar som är väldigt vanliga för henne just nu är:
- Vad e klockan?
- Vad gö du? Varför?
- Nu e det min tur.
- Bara en gång mamma, en gång.
- Jag vill sitta vagnen.
- Musik, höge musik.
- Jag älskar mamma, pappa, Angelina.

Kommentarer
Postat av: mikaela

och deniz! :)

2009-06-22 @ 15:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0