Lupita 2 år

Idag fyllde Lupita 2 år!! 

Helt fantastiskt vad hon utvecklats på endast två år. Den lilla krabaten gör så stora intryck på oss, varje dag. Jag vet inte vad jag ska skriva, men jag älskar varje andetag hon tar.

Tyvärr började inte hennes dag med sång som jag helst vill att en födelsedag ska börja med.  (Jag sprang iväg till ett läkarbesök som visade att jag hade en slags mat-allergi.) Men när jag kom hem så firade vi med paket, sång x2 och hallon med vanlijsås. Hon hade de obligatoriska djuren på bordet med siffran 2 och två tända ljus som hon blåste ut med pappa.

Hon fick en röd gitarr, lera, en vacker mätsticka (sådan man hänger på väggen, i trä och små ramar att sätta in foton i) och lite plastsaker att laga mat med. Och en slant på banken. Angelina fick en syskonpresent - en chihuahua i en väska samt koppel och matchande kläder.

Nästa helg tänkte vi ha öppet hus för Lupita -på söndag om du har vägarna förbi.

Kvällen firade vi hos David och Martina. Där fick de varsin DVD. Tack tack!

Kommentarer
Postat av: Mia

Åhhh....Pussa henne i efterskott från mig! Allt bra annars?

2009-08-04 @ 19:10:28
URL: http://miloa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0