Öroninflammation

Ikväll gick hela lilla familjen till jourmottagningen med Lupita. Anledningen var febern som inte försvann. När jag först ringde dem tänkte jag bara rådråga lite om hur länge man kan gå med feber, om det är något speciellt man kan tänka på eftersom hon varit pigg men gnällig när man kramat/pussar henne etc. Men hon är sjuk så det är inte så konstigt tycker jag. De tyckte då att jag skulle komma ner och visst det kunde vi.

Väl där så visar det sig att hon har öroninflammation. Så nu blir det penicillin och mer panodil/ipren. Stackars lilla flicka! Hon fick förmodligen ont när man kom åt örat (höger). Tapper är hon också som faktiskt inte varit sååå gnällig med tanke på både förkylning, hosta, nya tänder och öroninflammation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0