Måleri måleraaaa

Idag fick flickorna gå in i badrummet med fingerfärg och en stor kartong (från deras nya bord i vitt - som jag längtat efter.) De hade så kul därinne att jag tänkte att jag skulle filma dem. Vilket jag också gjorde. Men, de anföll mig med färg och plaskade runt i hela badrummet till min förskräckelse. Handdukar, väggar, och dörren var nerstänkta...och toaletten och handfatet. 

Det tog ett tag att tvätta deras hår och kroppar, röja i badrummet och tillslut sanera mig själv. 

Angelina kommer fram och säger -Mamma, förlåt vi måla dig. Vi inte göra igen.
Hjärtat fick en kick och jag är så medveten om hur mycket jag älskar mina barn!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0