Dagar utan Angelina


Vi latade oss en del på stranden men passade även på att äta pizza och ta en öl. Något vi inte gjort på flera år. Förmodligen innan vi fick Angelina. Det känns inte så avkopplande att se efter TVÅ barn och dricka en öl, men ett gick bra. Att det just var Lupita som var med oss och inte Angelina spelade ingen roll. Det hade gått lika bra om det var tvärtom.


Vi "badade" lite till i molnskenet med lite picknick. Lupita plaskade som en tok och skrek när hon låg på mage i vattnet - Mamma, jag simmar. (fast hon läspar -Mamma, jag thimmar!)


Lupita busade med pappa så klart. Hela uppmärksamheten för sig själv. Vilken flicka som helst blir glad av sånt.


Sigge med nappflaskan i fickan. Redo att gå ut.

Jag och Lupita myser i en skön fåtölj. 


Skål på dig!


Lupita redo att somna i sin vagn. Sigge åkte hem med henne.


Jag och Linda Q gick sedan ut och festade loss på stan.

Kommentarer
Postat av: Tove

Ser härligt ut och låter som det fanns förutsättningar för en kul kväll. En till Linda Q!?

2009-07-24 @ 11:12:33
URL: http://snovas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0