Vill kissa

Lupita har börjat snurra runt på nätterna. Hon vaknar, tassar själv ut i mörkret till mig - Mamma! säger hon lite halvhögt. Sedan väljer hon om vi ska sova i hennes säng eller min. Det brukar bli min. Efter att hon fått välling så sätter hon sig upp oh säger -Tssss. Jag har gått upp med henne och låtit henne kissa i pottan eller toaletten, men det är nog slut med det nu. Hon vaknar nämligen till och vill inte somna om och jag vill absolut inte gå upp vid 03 eller 04. Så igår var hon vaken i 1,5 timma och inatt något liknande. Lite längre tror jag.

Det enda som är lite roligt med den här historien är att Lupita faktiskt kissar och blir hur stolt som helst av sin bedrift. Hon är ju trots allt inte riktigt 1,5 år än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0