Nyårslöfte

Jag avlägger vanligtvis inte nyårslöften, inte i år heller. Men för att piffa upp en personlig önskan så tror jag nog ändå att mitt löfte är att gå ner x antal kilon till sommaren. Tanken är att barnen ska få en stark mamma som orkar mer och längre. Jag har börjat och slarvar bara på lördagar då det är ätardag. Erika i 28:an och Emmy hängt på min sunda trend vilket känns kul. Nu blir det lite av en tävling.

Jag ska i dagarna bestämma mig för vilken crosstrainer jag ska köpa, sedan finns det inga ursäkter på kvällarna längre.

Vad har du gett för nyårslöfte?


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag ska skaffa mig en ny kropp , kanske inte gå ner i vikt utan mer träning och se snygg ut till juni:)

2009-01-11 @ 18:31:06
URL: http://miloa.wordpress.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0