Lite om varje en ganska vanlig tisdag

Angelina är glad att gå till dagis igen. Hon VILL gå till dagis även efter middagen och det snart är dags för sängen. -Schnälla, mamma, gå till dagiiiis!
Däremot har dagis berättat att hon reagerar starkt på dagis. Skriker och vill bestämma. Jag ska verkligen tänka mig för här hemma så att inte det beteéndet förstärks av vårt eget sätt.
Hon älskar Mikaela och pusskalaset kunde nästan inte sluta när vi var där på middag ikväll. Men sova över?! -Nej, hejdå!

Lupita fortsätter imponera med att vilja gå på toaletten för att kissa och bajsa.
-Mamma, tizzz/bach! Iiiiiii (Betyder att det verkligen är på gång).
Dagis är introducerade och hänger på trenden. Nya fröken Åsa verkar vara en ny Elin vilket känns jättebra och lämningen idag gick smärtfritt.

Jag har ätit så mycket vitlök att jag helst skulle vilja slippa mig själv.

Sigge blev spontant hämtad av sina vänner, vilket jag verkligen uppskattar. Inte för att slippa Sigge, utan att han har så fina vänner som verkligen bryr sig om honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0