Dagens

Efter en halv dag bestående av Katten Gustav, lek och och en lång frukost tog hela familjen tunnelbanan till Hornstull där bilen stod. Sigge lastade in barnen och jag gick tillbaka till tunnelbanan för en färd ner till stan där Mikaela väntade.

Sigge släppte av Lupita hos snälla Sofie som satt barnvakt. Det gick hur bra som helst och Lupita var glad hela tiden. Lekte, sov, åt lekte och sedan var det dags att åka hem med pappa igen.

Sigge och Angelina busade ett par timmar på Andys lekland i Sickla. De träffade Neriman och hennes familj (en lekkompis till Angelina, lilla syster och pappan såklart som jag tyvärr inte minns namnet på just nu) Angelina stormtrivs på Andys och somnade utmattad i bilen direkt när de klivit in och spänt fast sig.

Jag däremot hade ett par familjefria timmar på bröllopsmässan där jag och Mikaela hade syster/kompis tid. Jag uppskattade den champange man fick provsmaka samt chokladfontänen mest av allt. :-) och mitt underbara sällskap såklart.

Kommentarer
Postat av: mikaela

och jag uppskattade min söta syster och chokladfontänen som nästan gjorde mig galen!!! :)

2009-02-03 @ 08:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0