Liten kaka

MMS

Bakade i kväll en liten kaka till Angelinas 3 års dag. Det ska föreställa Hallongrottor. Ni som var här på Angelinas 2-års dag såg nog Hallongrottor stora som tefat p.g.a. att de flutit ut på hela plåten. I år tänkte jag göra succé med de små söta formarna med röda och rosa blommor. Tyvärr insåg jag försent att jag inte gjort Hallongrottor utan Syltkaka med form. Inte i år heller alltså kunde jag lyckas med något som ser så lätt ut. Att dessa syltkakor inte alls är lika estetiskt vacka som affärens struntar jag i till nästa år.

Jag insåg även följande: Kakorna får ingen färg trots att jag haft inne dem 20 min istället för 10! Och jag måste städa ugnsrutan (fönstret in till ugnen behöver öppnas vilket jag behöver hjälp med.).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0