Sjunk

När all ledig tid går åt att söka jobb, plugga, städa och göra måste-arbeten så kommer med säkerhet ett "sjunk" där allt känns ganska jobbigt. Jag har under de senaste dagarna funderat på vad jag verkligen vill och hur jag ska ta mig dit. Det kommer inte bli lätt, men det är dags att börja resan dit men inte bara det, utan ta fram modet så rädslan att misslyckas försvinner. Med två barn och utgifter så är det inte så lätt att satsa på något som känns rätt eftersom inkomsten kanske inte blir så stor som jag hoppas.

Så nu har jag en plan A och en plan B - men ändå känner jag mig nedstämd. Resan dit är lång och jag vill ha förändring NU. Alltså får jag fortsätta söka nya utmaningar dvs arbeten, forstätta plugga och ja...just nu sortera tvätten och förbereda middagen.

Kommentarer
Postat av: Tove

Vad spännande det låter. Fast du är hemlig... kan du inte berätta på forumet iaf (när du hinner in där)?

2008-10-17 @ 13:01:56
URL: http://snovas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0