Inte roligt på dagis?

Idag när jag äntligen kom hem till mina flickor så frågade jag som vanligt hur de hade haft det på dagis, vad de gjort och lite sånt. Angelina sa att hon inte hade haft roligt, utan tråkigt. Att hon inte ville gå till dagis imorgon. Hon sa att hon hade lekt, men att alla barn var dumma och att både Elin, Mia och Max var dumma.

Jag frågade då Sigge om saken då han sagt att personalen sagt att allt gått bra under dagen. Han berättade då att Angelina hade gallskrikigt  när han kom eftersom hon inte fått leka med den enda ficklampan som fungerade då en dagiskompis hade den.

Hur tolkar man det? Att det sista som händer på dagis följer med hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0