Velighet

Jag kan inte bestämma mig om jag orkar ta fajten om ett vällingstopp nattetid. SÖMN har länge varit prio ett för mig eftersom jag inte har någon att tala om. De senaste veckorna har det hänt att Lupita sovit något längre perioder, men generellt sett så tycker jag att både hon och Angelina borde sova bättre än de faktiskt gör.

Inatt skulle Sigge ha barnen. De vaknar, jag väcker Sigge och han går upp och fixar....(alltså vaknar jag ändå, men så är det när man vaknar av att någon rör sig). Men trots att han gick upp och skulle fixa så gallskriker Angelina efter mig. MAAAAAMMMMMAAA! Jag vill ha MAMMMMAAAA! Inget annat dög. Jobbigt. Det var bara att gå upp eftersom jag inte ville att Lupita skulle vakna.

Just nu känner jag mig helt urholkad, men när ska jag orka genomföra ett vällingstopp? Både Lupita och en snabbkur för Angelina som ett par nätter i veckan vill ha välling om hon vaknar upp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0