Smart tjej

Idag lurade jag ut Angelina för att äta middag. Hon ville nämligen som vanligt inte äta middag utan ha välling. Jag sa då att hon skulle komma ut i köket och se vilken god välling jag lagat. Men det var ingen välling, utan penne och falukorv (eftersom det bara var barnen som skulle äta). När hon kommer ut i köket ch sätter sig tittar hon på maten och utbrister:

-Omen, aaahhh. Ingen ia mig! Va e ia?

Vilket fritt översatt betyder "Men, suck. Var är min välling (ia)? Hon åt lite mat, men sedan blev hon så sur att jag gjorde en flaska ändå, samtidigt som jag och Sigge pratade om när vi ska avsluta blaskeriet. (vi kom inte till någon slutsats)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0