Bajs-äckligt!

Angelina brukar ibland säga at bajs är äckligt. Jo, det är det, men det hamnar förhoppningsvis i toaletten som man då och då rengör med toaborsten.

Idag gick Angelina och Lupita in på Mikaelas toalett. Jag gick in 30 sekunder senare och upptäcker att Lupita tagit bort toaborsten och tar sig en sup från "skålen"!!

Jag vet i och för sig inte om hon faktiskt fick i sig något, men jag höll på att spy. Stackarn förstod inte varför jag tvättade henne och gav henne vatten.

Igår kräktes Lupita....och idag. Så jag vet inte heller om det var vanligt hosta-upp-slem kräk som kom eller att henne lilla kropp sa ifrån och också tycker bajs är äckligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ganska päckligt faktiskt! puss på er

2008-11-24 @ 20:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0