Vaken vaken vaken

Igår råkade Angelina få "sova lunch" lite för länge. Och det visade sig inatt. Hon grät till och från  ville inte sova. Mamma hit och mamma dit. Hämta välling gånger tre och sedan skulle jag sova i hennes säng. Trött som jag var så försökte jag tillgodose hennes önskemål. Trots min ringa längd så är jag för lång för att sova gott i en växasäng, men somnade gjorde jag. Men sedan var det  Mamma hit och mamma dit igen. Lupita vaknade för sin andra amning.

Jag har alltså haft en helvetesnatt igen med upp emot 15 uppvak....eftersom jag somnar om så snabbt. 06.52 ville Lupita upp och jag insåg lite förvirrat att någon gång så har Angelina krupit upp i vår säng med sin pippiväska och somnat bredvid Lupita och sin pappa.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)
Önskar dig en bra måndag.

2008-05-05 @ 07:21:41
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0