Vinterkräksjuka

Jag tror att Angelina fått vinterkräksjukan tyvärr. Hon fick diarré och kräktes en gång inatt. Sedan dess har hon ätit, inte kräkts med använt blöjorna väl (tack för att de finns!).

Just nu står hon framför tv´n och äter fruktpuré efter att ha slukat en halv banan. Hon är hur pigg som helst och är skitsur för att vi inte går ut.

Hon satte på sig sin mössa och vinterskor - matchande blöjan och t-shirten hon har på sig.
-Pita däääär! (pekar på vagnen och ställer sig på åkbrädan)
Hon blir jätteledsen när jag förklarar att hon är sjuk och att vi måste vara hemma idag.

Jag är livrädd att vi andra ska bli sjuka. Tvättar händerna, spritar och kokar alla nappar så fort de använts. Napparna känns nog värst. Oavsett min rädsla så kan jag inte stoppa hela mitt liv. Jag vill gå ut! Jag är frisk. Lupita är frisk. När Sigge kommer hem från sin tripp så är det min tur att gå ut.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Hej det är inte säkert att det är v-kräksjukan, jag hade det en dag sen blev jag bätre samma sak med mor.

Ha det bra pelle

2008-03-02 @ 22:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0