Lupitas sova borta natt - rapport

Det kändes konstigt att lämna bort Lupita. Angelina grät när hon såg att Lupita inte skulle med oss. -Piiiiitaaa! Pita! och tårarna trillade.

Vi åkte och köpte pizza och åkte sedan hem. Vi låg i sängen alla tre sedan slockande Angelina. Vi tittade på tv till 23.20 (då gick jag och lade mig) och sedan sov jag.

Någon gång vid 04-05 ringde min syster (som hade Lupita tillsammans med sin man). Hon var orolig då hon gett Lupita en alvedon-sup och efter det så storgrät Lupita. Missen var kanske att hon inte fört in Alvedonen en bit utan bara precis in...om man uttrycker sig så.

Oavsett så gick det bra! De tyckte det var skitjobbigt och sa att de inte gör om det frivilligt. Lupita grät lite grann och ville inte äta ur flaskan mer än kl 02 och 07.30. Men på det stora hela gick det bra.

Jag sov. Inte en hel drömlös natt utan uppvak, men när jag vaknade av mig själv så njöt jag av tanken att jag kunde sova som jag ville.

Angelina sov hela natten fram till 8.30. Lööövly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0