Läggdax

Ikväll bad Angelina mig att sova hos henne. - Här, mamma, här. Och så klappar hon på kudden bredvid sig. Hon ligger och klappar på min rygg (jo, jag la mig eftersom jag hade huvudvärk). Ibland säger hon något som jag inte förstår och ibland fnittrar vi tillsammans. Hon ger mig nappflaskan när den här tom och säger -Tack mamma och kramar om mig. Då smälter hela jag. Det som aldrig slår fel är att jag alltid somnar före henne! Rena turen att jag vaknade innan det blev natt eftersom jag måste plugga.

Kommentarer
Postat av: mikaela

tillbaka hemma igen efter ett par glas vin, en ceasarsallad och 6 chickenbits utan pommes! känns som jag missat så mycket i bloggen. kul att den är lite uppdaterad! du är föressten alltid snygg!

2008-07-05 @ 02:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0