Jönköping

-Idag kommer jag och barnen åka till Jönköping och stanna där 3-4 veckor.

Varför? Jo, först och främst ska jag hjälpa Susanne med Emma då de målar om staketet och alla träsnickerier på huset. Vem vill ha en liten 1,5 åring tultandes bland färg? Natalie kommer hjälpa till så jag är inte ett dugg orolig eftersom hon är kanonduktig.

Sedan kommer min hiss här i Stockholm stängas av i 2 veckor och jag har verkligen ingen lust att lyssna på bilning och annat oljud och dessutom få bära kassar och Lupita. Angelina klarar 4 trappor med vad händer om hon är på dåligt humör? Nej, ingen hit för grannarna.

Tillsist så är snart min mammaledighet snart slut och om jag inte vill spendera hela min semester i framtiden i Jönköping så är det här en ypperlig möjlighet att få känna hur det skulle vara att bo i Jönköping igen.
 
Vi kommer fylla våra dagar med bad, trädgårdslunk, bus och en del tråkiga rutiner som ändå är toppen när man har små barn, åka till mormor/morfar, träffa pappa, syskon och andra släktingar och vänner.

Kommentarer
Postat av: Nattiiieee

"Natalie kommer hjälpa till så jag är inte ett dugg orolig eftersom hon är kanonduktig." Tack <3

Ska bädda åt er nu (:

2008-07-13 @ 11:46:55
Postat av: Tove

Vad menar du med "om jag inte vill spendera hela min semester i framtiden i Jönköping så är det här en ypperlig möjlighet att få känna hur det skulle vara att bo i Jönköping igen."



Ni har väl inte flyttplaner?



kram

2008-07-13 @ 19:51:27
URL: http://snovas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0