Veckan som gått...lite av varje.

image183

Hela huset är inplastat. Fönstren är borttagna...eller två glas av tre och det låter MYCKET! Plast som blåser i vinden, ställningnen skakar, folka som jobbar dvs bankar, borrar och snackar.
Angelina gillar dock läget och ville titta på "pippip" dvs barnfilm i sängen. Jag satte på henne Jonnas mössa och lade en filt runt henne så hon inte skulle bli kall.

image184

Lupita inbäddad efter hennes andra gång på babysim. Hon sov i vagnen i 2 timmar medans jag lyxade på café.

image185

I torsdags åkte jag utan familjen hem till Marika, Anders och lilla ljuvliga Miloo. Vi fikade och mös ett par timmar. Miloo ville bara amma och sova omvartannat, gullunge! Jag fick dock hålla henne och då fick jag en chock - hon vägde ingenting. Barn växer snabbt med andra ord.


image186

Angelina och Lupita leker tillsammans ibland.

image187

Angelina, Lupita och Jack poserade fint i soffan efter middagen a la barnmeny - korv och makaroner. Tur att Tia kunde underhålla dem lite grann eftersom jag var tvungen att ta ett par bilder innan jag fick ett där alla tre tittade.


Kommentarer
Postat av: mikaela

supersöt dress! verkligen värt det!

2008-01-26 @ 19:50:46
Postat av: Tia

Men där är dom ju, gullungarna! :-D Att dom slogs om leksakerna för det mesta behöver vi väl inte berätta...?

2008-01-30 @ 00:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0