Lupita sova hela nätter 3

Jag är riktigt trött idag. Lupita sov förvisso ganska bra, men från 3-tiden var det inte kul. Jag lade mig dessutom lite försent (22.30) och Sigge sov som en stock när Angelina vaknade varpå hon stod utanför min sovrumsdörr och grät/bankade på dörren kl 00.05. Jag fick därför natta om henne...i 30 minuter.

Okej. Nattens rapport i korthet.

19.15 Glad godnatt!

19:15-19:26 Buff x 2, Ramsa x 5

Sedan sov hon konstigt nog. Det tog inte längre tid.

02.49 Tillrättaläggande och ramsa x 1

03.57-04.18 Buff x 1, ramsa x 7

Hon gråter lätt, hostar och snörvlar.

04.28  Ramsa x 1

04.38 Ramsa x 2

04.54 Ramsa x 5

Hon gråter lätt, hostar och snörvlar.

05.18 Buff x 1, Ramsa x 1

06.12-06.30 Buff x 2 och ramsa x ?

Hon gråter och söker efter mat. Känner på henne och hon känns lite varm. Bestämmer mig för en tidig morgon utanför ramarna, men jag orkar inte kämpa mer just nu. Känns hemskt att låta henne ligga när hon inte mår bra. Nya tag efter frukost.

06.30 Glad godmorgon med amning och mys i sängen.

Kommentarer
Postat av: linn

Hej Linda!

Vilken bra natt, nu är ni på g! Hon somnade fort första passet!
Snart snart snart!

Typiskt att hon är lite dålig nu. Du får tänka att snare när hon sover bättre kommer hennes kropp kunna

ladda batterierna bättre....

Vi har haft en helvetes natt med Neo i sängen från 21 och hela natten skrikandes: Aj mitt öra! Neo har ont! Så idag blir vi hemma och har doktorstid på Vårdcentralen.

Jag skulle också berätta att första månaden Lennox sov så sov jag HELA iden. Jag har aldrig varit så trött och ändå ibland sovit mellan 21-08 . Tror vi morsor har lite att de igen, så var beredd att vara trött även om du får sova!

Kram kram!

2008-01-29 @ 08:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0