Dröm om Rickard

Inatt drömde jag om Rickard. Jag var så ledsen och grät i drömmen pga att han gjort det val han gjorde. Vi flög omkring på hans moppe och åt frukt. Blev jagade av ilskna bin eftersom vi tagit frukten från dem.

Jag frågade honom om han gjort rätt val - om han skulle välja detsamma igen om han hade möjligheten att ändra sig. Han log (och jag visste att han tyckte synd om mig för att jag var ledsen) och sa att han gjort rätt. Han skulle göra samma sak igen. Han var lycklig nu.

Besöker de avlidna de levande i drömmar? Mamma trodde det, själv så tror jag det inte. Men jag hoppas att Rickard är lycklig nu, för det gör ont att han inte finns kvar. Jag saknar honom så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0