Resa

Idag är det exakt ett år sedan jag och barnen åkte till Thailand med Susanne hennes barn. Idag är det dax för Sigge att resa iväg - till Irak för att hälsa på sin familj.

Han har resfeber som heter värre än duga och när han sa "Om det händer mig något, snälla, se till att jag kommer tillbaka till Sverige, för barnens skull så de har en plats att hälsa på mig"  så ville jag inte att han skulle åka. Det får inte hända honom något. Jag älskar honom och behöver honom, varje dag. Det finns inget utan honom, både för barnen och mig. Så just nu förtränger jag att det skulle kunna hända honom något.

Kommentarer
Postat av: johanna

du har en utmärkelse att hämta på min blogg!!... =)

Kram!

2008-12-12 @ 16:35:07
URL: http://meinanutshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0