Nappen

Nappen. Ett hett ämne.

Angelina var klart mogen att sluta med napp. Hon frågar efter den och fejkgråter. Hon stoppar fingrarna i munnen då och då, men inte så hon blivit en fingersugare.

Lupita däremot och har fått extremt svårt att somna och koppla av. Hon är gnällig, suger på fingrarna, snören, jackan...allt hon kommer åt. Hon skriker och gråter på nätterna, vilket inte är vanligt. Innan somnade hon direkt efter välling och napp i munnen, när hon vaknade på nätterna så somnade hon om direkt. Det är därför jag funderar på om det var förtidigt för henne att sluta med napp. Fel period kanske?

Igår fastnade hon för en gosehund som jag ev köper till henne. Kanske kan den ge tröst? Nu har det snart gått två veckor sedan vi slutade med napp och det skulle inte kännas helt okej att börja igen. Vad är det som säger att hon kommer bli lugnare av den?

Kommentarer
Postat av: Karolina

OJ!! Har ni slutat med napp. Åh vad duktigt! Om ni har stått ut i två veckor (Lupita, Angelina och Mamma) så måste ni fortsätta!!



Arvid ska ge sin till tomten. Jag tror att den som har mest ångest är jag själv... Vi får se hur det går. Han äääääälskar sin napp...

2008-12-19 @ 19:33:32
URL: http://www.networkingblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0