Gott Nytt År 2008/2009

2008

Årets bästa: Att uppleva livet tillsammans med de jag älskar. Se barnens framgångar och njuta av min fina man. Att se närstående växa som personer och få kraft de verkligen är värda.

Årets sämsta: Att förlora människor som borde fått många år till att leva. Saknad som gör ont i själen och rädslan att min familj skulle dö.

Årets överraskning: Att varje dag verkligen bjuder på massor av unika överraskningar när man har barn. Kort sammanfattning skulle vara "fler överraskningar desto fler barn man har".

Årets största förändring: Att avsluta en lång föräldraledighet.

Årets resa: Dagarna på Ekhult.

Årets bästa köp: Barnens våningssäng.

Årets sämsta köp: Våra bilar som bara går sönder.


Kommentarer
Postat av: Mia

Gott nytt år!

2009-01-01 @ 12:55:09
URL: http://miloa.wordpress.com.
Postat av: Mia

Gott nytt år!

2009-01-01 @ 12:55:53
URL: http://miloa.wordpress.com.
Postat av: Sara

En god fortsättning önska jag och kissarna er alla. Ps. Farmor och farfar mår bra. Var där med pappa och Bosse.

2009-01-01 @ 18:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0