En dag att ?

Ny dag, nya möjligheter. Jag rapar inte djävul längre och har ätit frukost för första gången på ett par dagar. Nice. Cornflakes med "färska" blåbär från frysen och mjölk. Bästa fruksoten på länge faktiskt.  Lupita är också bättre. Inget kräk eller diarré. Funderar på om vi åt samma korv  hon och jag eller om det möjligtvis var en kräksjuka?

Oavsett så ska vi två vara hemma idag. Kanske en tur till den ödsliga parken. Frisk luft har vi inte fått på länge känns det som. Och så länge vi inte integrerar med andra människor så borde det vara rätt safe, eller hur?

Angelina ska följa med Sigge ner till stan. Hon kommer inte vilja det då den enda personen som gäller för barnen just nu är jag...mamma, mamma, mamma. Hur gulliga de än är, så är det jobbigt att aldrig känna att de blir nöjda. Den ena vill gå på toaletten och den andra börjar gråta. Sigge försöker avlösa mig, men då vägrar den första. Han gör ett försök med den andra och då blir hon tvärilsk och tokgråter. Det slutar med 1) gråt 2) att jag släpar med båda barnen in på toaletten.  Så vi får hålla tummarna att Angelina faktiskt vill gå ut med sin pappa idag, för idag har hon inget val. 

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Magsjuka har gått på förskolan , jag har varit dålig i magen till och från hela julen.

Krama flickorna.

2008-12-27 @ 13:18:06
URL: http://miloa.wordpress.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0