GRATTIS PÅ 2 ÅRS DAGEN!

Herregud! Är det redan två år sedan jag födde dig?! Jag har inte längre en bebis - jag är mamma till ett barn, en tjej med glimten i ögat, massor av bus och full av kärlek. Det är så fantastiskt att få se henne växa upp.

Idag gick jag och Lupita (Sigge är bortrest) in och sjöng för henne med paket samtidigt som jag försökte filma den lilla festen. Råkade stänga av kameran någon gång så det blev bara 3-4 minuter av film. Angelina älskade väskan hon fick...böckerna tittade hon intresserat i, men de får nog vänta ett tag.

Hon fick sedan på kvällen kläder och smycken. Gissa vad hon gillade bäst? Jo, smyckena.

Efter kalaset på lördag så ska vi nog köpa vår stora present. Men innan dess så får den vara hemlig.

Kommentarer
Postat av: Sara Rye

Grattis i efterskott charmtroll.
Hoppas du fick en underbar födelsedag.
Kram Sara

2008-04-30 @ 10:07:39
Postat av: Natta**)

Grattis på dej ditt älskade lilla bus troll :*
Älskar dig otroligt mycket hoppas vi ses snart och att du fick en helt underbar födelsedag :D
Många pussar och kramar :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

2008-05-01 @ 17:00:52
Postat av: Kajsa

Grattis i efterskott till Angie! Vad var den stora presenten? *nyfiken i en strut*

2008-05-02 @ 01:07:33
URL: http://kajsaomkajsa.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Nämen, det har ju inte varit kalas än, inser jag nu! Får väl hålla mig dårå..

2008-05-02 @ 01:08:47
URL: http://kajsaomkajsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0