Efterlyser bilder

Jag efterlyser bilder på Angelina när hon var 7,8 och 9 månader gammal! Detta innebär kort tagna i November, December 2006 samt Januari 2007.

Kanske har du en mobilbild? Eller om du är aprilmamma06 så kanske du har i din digitalkamera från någon park eller vårt julfirande?

Anledningen till efterlysningen är att jag tänkte lägga ut bilder på Lupita och Angelina för at se likheter och skillnader och insåg då mitt misstag. Vi hade lånat ut kameran och när vi väl fick tillbaka den så råkade jag göra något misstag när jag skulle ladda ner korten så alla bilder försvann efter 2 datorkrachar. Man lär så länge man lever, men självklart vill jag ha kort på båda barnen.

Så SNÄLLA, kan du se efter om just du har ett kort eller två?

Detta är enda bilden jag hittar och den är tagen av en aprilmamma06. Jag vet dock inte vilket datum.

image300

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan vara så att jag har något. Ska kolla på externdisken. Återkommer! :D

2008-04-08 @ 22:46:06
URL: http://hanna.kastas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0