Saga Lupita Eva

Vi har äntligen kommit överens om vad Lupita ska heta mer än bara Lupita. Vi funderade på "Lina", "Rita" och "Ida" - men vi kunde inte komma överens om vad som skulle vara finast och vara rätt för vår prinsessa. Sedan snubblade vi över "Saga" och det kändes klockrent. Det tog inte lång tid innan det var spikat. Eva kommer från mamma eftersom jag vill att minnet av henne ska vara levande.

Angelina heter också Eva, men även Tindra.

Jag är glad att just vi har så fina namn till våra barn ;-)image3

Lupita har fått ett fullständligt namn: Saga Lupita Eva, Hanna.


Kommentarer
Postat av: Tove

Åh, vad stor och söt hon är, vilken skillnad från sist!

Skulle fråga på forumet om Eva kom från din mamma för jag gissade det och så var det. Fint och bra.

Kram

2007-10-22 @ 22:30:13
URL: http://snovas.blogspot.com/
Postat av: Annika

Ja, vad stor hon blivit. Sötnos!

2007-10-22 @ 23:18:00
URL: http://ninjas.blogg.se
Postat av: Sussi

Ni kunde inte valt finare namn! Precis de som jag vill ha Saga, Tindra, sen är Klara också väldigt fint. Vill bara säga att era barn är otroligt söta, har dock inte träffat Lupita än.
Hälsa Sigge och ha det bra! /Sussi, Sigges kusin

2007-11-12 @ 18:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0