Tre gavvosar, en kvar

I somras var vi tre vänner som alla var gravida. Först ut var jag, någon månad senare Jonna och snart är det Marikas tur.

image73

Jag fick Lupita, Jonna fick Siri och Marika kommer få en... Jag vet vad det blir och vad h*n ska heta. Men det får bli en hemlighet tills Marika pluppat. Marika har en beräknad förlossning i december, själv hoppas hon på en januaribebis. Men jag vill att hon får så fort som möjligt eftersom jag vill att vi alla tre ska ha barn födda -07. Tänk vad kul - alla börjar skolan samtidigt etc Men stackars lilla XXX som alltid får fylla år sist... :-/

image75

Nu är det i alla fall inte långt kvar och jag önskar Marika och Anders ett stort LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: moster Mikaela

gud vad snygg Marika är! saknar er allihop när jag ser bilderna och får läsa om er. ni är såna sötnosar. kom snart och hälsa på! puss puss

2007-11-20 @ 13:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0