Äntligen hände det!

Innan jag blev gravid köpte vi en hundvalp. Den skulle vara Sigges, men eftersom han inte vaknade av Kenzo´s (valpens) gny på nätterna, så var det jag som gick ut på natten och kissade den. I bästa fall bara en gång, men ofta både två och tre gånger. Dessutom så var jag höggravid med Angelina så blåsan var trång och skulle "rastas" den med. Sedan kom Angelina och hon höll mig vaken på nätterna....ja, och efter det så blev jag gravid med Lupita och hela karusellen började om.

Jag har alltså inte sovit en hel natt på ca 2 år!!!

Men den som väntar på något gott, väntar ju aldrig för länge säger de. INATT sov både Angelina och Lupita och jag fick sova 7,5 timme i sträck. Helt fantastiskt och när jag vaknade kände jag mig...trött. Konstigt! Men skönt var det.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Grattis vad underbart!!

2007-11-22 @ 21:40:35
Postat av: Annika

Fy tusan va skönt, min topp-fem-lista ser nog ut som din ungefär ;)

2007-11-22 @ 23:24:30
URL: http://ninjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0