Angelina är sjuk och Lupita äter ur flaskan

Angelina har fått en reaktion av vaccinationen hon fick för ca en vecka sedan. Hon har feber, är snuvig och verkar ha ont i halsen - ingen matlust. Vi har fyllt dagen med mycket tv (!), lek, vila, en och annan glass (pappa gav när jag var och tränade). Förresten så invigde vi Sigge med att ha barnen själv när jag tränade. Han har såklart haft det förrut, men inte så länge och med utpumpad mjölk att ge Lupita. Det gick finemang! Så nu kan jag börja träna kvällar, vilket känns himla kul.

Lupita har ätit alla mål utan ett idag ur flaskan, 125 ml+150 ml+120 ml+amning+160 ml. Nu hoppas jag på en bra natt.


     
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0