Vin

Det är inte ofta jag dricker. Jag drack inget när jag försökte bli gravid med Angelina eller när jag var gravid med henne.

Jag drack 1/2 glas glögg två dagar innan jag plussade med Lupita och efter att jag fött Lupita har jag smuttat två gånger på lite vin. Ikväll så slog jag på stort och hälde upp var sitt glas till mig och Sigge till middagen.

- Hej...

Angelina hade smugit upp igen (det har alltså blivit en vana). Vi kunde inte göra annat än att låta henne vara uppe - hon var ju så sööööt. Vi åt mat och skålade -Ajack! Ibland låter det som -Klack! Hon hade fasligt roligt den timmen hon fick vara uppe. Satt och höll låda för oss, brast ut i skratt och gjorde en massa gester.

Jag sitter här....två och en halv timma senare och har vin kvar i glaset och känner mig lite ...nja, inte lullig, men avslappnad i armarna. Bra att inte dricka så ofta så man känner av redan efter 2/3 glas vin fördelat på 2,5 timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0