Thailand 3

Det ar bara att konstatera att Lupita inte gillar varmen och att Angelina inte vill sitta still. Vad ar varst? Att ga pa stan och shoppa och pruta ar otroligt stressande med tva sma barn i varmen. Att ata ute kan i och for sig vara bra - om man hittar ratt stalle. Idag at vi svenska kottbullar och Angelina satt i barnstol fran IKEA. Hon satt still i alla fall i 15 minuter. Dyrt var det - 300 bath + dryck. Det skulle jag aldrig atit for om jag var back-packer.

Jag kanner att jag behover semester. Sova! Samma problem som hemma alltsa. Men det ar klart - det ar skitskont att slippa overaller, snoslask och julstress. Det ar helt underbart i poolen och jag har shoppat och atit ute utan att bli utfattig. Jag foredrar att ha hjartklappning har an hemma helt enkelt. Men jag saknar Sigge. Det skulle vara toppen om han var har.

En annan sak som jag uppskattar ar att vara har med sin syster och hennes barn. Det var lange sedan vi gjorde nagot tillsammans och hennes barn hjalper till massor med barnen. Leker med dem i poolen och busar med dem vid laggdax. Jag uppskattar varje sekund.

Vi kommer stanna pa detta hotellet till den 21 december sedan vet vi inte vart vi hamnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0