GOTT NYTT ÅR!

Alla vänner och alla jag känner, min familj och släkt - GOTT NYTT ÅR!

Det här året har gått i en rasande fart och jag undrar om nästa kommer gå lika snabbt och ha minst lika spännande saker i bagaget. Ikväll ska vi fira nyår med Sigges släkt trots att jag fortfarande har feber sedan tre dagar tillbaka. Känns som jag är halvsjuk. Har bara 38 grader och ont i magen - och är man då en viking så ger man inte upp så lätt. ;-)

Om jag somnar innan tolv så ska jag avlägga mina nyårslöften i sängen, med handen på hjärtat. Nästa år ska bli ett underbart år som jag redan längtar efter trots att det innebär att jag kommer bli en dag äldre.

Vi ses!

..och Marika - jag hoppas fortfarande att du puppar innan 23.59. Vill ju ha 07 kompis till Luppi (som Angelina numera kallar Lulli).

Kommentarer
Postat av: ANDERS RYE

GOTT NYTT ÅR IFRÅN A med fam!!puss på er allaaaaaaaaaaaaaaa

2007-12-31 @ 20:37:56
Postat av: mikaela och deniz

stackars dig lenda söt! gott nytt år önskar vi!puss

2008-01-01 @ 14:07:50
Postat av: Pelle

Gott Nytt ÅR önskar Pelle och Sixten

Postat av: Natali ;)

Gott nytt år :D

Kramar!

2008-01-02 @ 11:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0