Lukt-lös?

Jag är sjuk! Jag hostar, är förkyld och har grymt ont i halsen när ja sväljer. Tyvärr har jag redan varit hemma mes barnen till och från i tre veckor, så jag känner att jag måste knapra Ipren och gå till jobbet. 

Det var länge sen jag var så här förkyld och det var en upplevelse igår att äta apelsin utan doft eller smak. När jag borstade tänderna i morse så kunde jag inte andas och kände mig kvävd av allt skum som blev i munnen. Och jag känner inte heller hur jag eller någonting annat luktar. Luktar jag sjuk? Svett? Jag har som vana att lukta på allt jag äter, men inte heller det går nu. 

Det suger att vara vuxen och sjuk. Raka vägen till jobbet och ingen som pysslar om en.

Kommentarer
Postat av: anki rye

Ja det är hemskt att va sjuk som vuxen man ska klara allting.Tycker att vi ska införa att någon pysslar om oss mammor.

2009-06-25 @ 20:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0