Mobilbilder

I brist på en kamera så har jag nu lärt mig hur jag använder USB-kabel mellan mobilen och datorn. Så nu kan jag ta hur mycket bilder jag vill med mobilen :-) Här kommer ett urval av några bilder jag tagit med nya mobilkameran.

image266

Test av nya kameran i den nya mobilen. Angelina är fortfarande frisk och har inte drabbats av bakterier som aldrig vill försvinna.

image267

Nu har Angelina ögoninfektion och jag trodde inte det kunde bli mycket värre än så här.

image268

Men det kunde det.

image269

Det spred sig till båda ögonen. Behöver jag säga att det är tråkigt att vara instängda och inte träffa andra barn? Vi gick till parken och gungade.

image270

Lupita fick också vara med....och hon fick också ögoninfektion. Rättvist ska vara rättvist, eller hur?!

image272

Ögoninfektionen blev mycket värre - faktiskt så att jag mår illa ibland. Varken Angelina eller Lupita har kunnat öppna ögonen efter att de sovit. Det gör ont i min själ när jag tvättar och torkar tiotusen gånger medans de skriker lungorna ur sig.

image273

Men sedan blev det påsk och Angelinas ögon blev lite bättre och jag hoppas att hon är frisk till tisdag. Lupita är fortfarande dålig, men men....

Oavsett infektion eller inte - visst är mobilbilderna bra?!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ooo, vad är det för en mobil?

2008-03-23 @ 22:04:02
URL: http://ninjas.blogg.se
Postat av: Linda Hanna

Det är en K850i med 5 megapixlar :-) Nice!

2008-03-23 @ 22:42:20
URL: http://www.angelinaochlupita.blogg.se
Postat av: sara Rye

Roligt att du kommit ikapp i teknikutveklingen.
Tråkigt med flickorna dock. Tänker på er och hoppas att det snart blir bättre. Krama de stackars sötnosarna från mig.

2008-03-24 @ 20:22:57
Postat av: Marika

hallo! ser att vi har samma lur! visst är den grym?
länkar... om vu har osis måste man ge sig in i html-koden o greja. tnkte ju lägga in dig på min sida men har inte hunnit sätta mig in i d. återkommer.

pus

hoppas ni hade d mys hos L, hade så gärna vart med...

2008-03-24 @ 22:23:43
URL: http://babymiloo.blogg.se/
Postat av: Marika

ha ha - var inte så krångligt. gå in på arkiv så finns d en länkflik.

2008-03-24 @ 22:34:01
URL: http://babymiloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0