Aspuddsparken

MMS

Idag efter att jag och Lupita hämtat Angelina på dagis så gick vi till Aspuddsparken och plaskade i poolen. Lupita tyckte det var okej att plaska i en pöl.

Rätt som det var så spöregnade det och vi tog skydd inne i parklekshuset. Där inne så var jag stolt som en höna att mina barn var så snälla och jag tackade min ängel att de inte var pojken med de små hornen som härjade där inne. Att Angelina kissade på sig var det värsta mina barn gjorde denna eftermiddag och det löste jag med en rulle med papper..... Vad de andra föräldrarna tyckte vet jag inte, men jag hoppas att de hade fulltupp att skydda sina barn från pojken med hornen.

Jag är kär i mina barn.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll :)

2008-07-01 @ 22:52:49
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0