Natt 3 utan välling

Vi är alla trötta. Angelina somnade sent och vaknade 05.45 efter ett kort nattvak där hon somnade om snabbt. Hon skriker inte efter välling, utan efter mig. Jag har ingen ro att ligga kvar hos Lupita (som var superjobbig inatt) utan gick upp och lade mig hos henne. Vi startade dagen 06.25 när hon inte somnat om utan bara tjatar om att hon ska kissa hela tiden. -Tsssss, mamma! Men det kommer inget varken på pottan, i blöjan eller i toaletten.

Kl 07.00 väckte jag Sigge och gick själv och lade mig. Då börjar Angelina skrika igen efter mig. Jag blir sur och tycker att hon också kan sova...sedan sprang Angelina mellan mig och Sigge som en jojo en halvtimma innan hon somnade om (och sover gott just nu).

image176

Kl 8.00 var jag tvungen att gå upp igen eftersom Lupita var vaken och Sigge skulle på ett möte.

Ja, så 3:je natten var inte bättre än 2:a natten. Jag är sjukt trött och vill helst inte väcka Angelina för att gå till dagis, men det kommer jag att göra....men gud vad skönt det skulle vara att lägga om Lupita om en stund och själv sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0