Människor och händelser

Inatt låg jag och tänkte på saker som hänt i mitt liv som påverkat mig - på gott och ont. Jag låg och spaltade upp människor och händelser och funderade på hur varje sak påverkat mig. Det är fantastiskt hur mycket som hänt och jag skulle inte kunna räkna upp allt på ett rättvist sätt.

Det som ligger till grund för dessa tankar är den enorma saknaden efter Rickard. Jag saknar honom så grymt och det är stundtals smärtsamt. Hela Rickard  - hans kropp, själ, sinne för humor och stora hjärta fattas varje dag. Han skulle bli en så bra pappa, någons man. Min kusin.

Mina barn skulle få lära känna honom och älska honom minst lika mycket som jag och jag sörjer att det aldrig kommer att få bli så.

Den här kvällen känns tung och jag tänder ett ljus för Rickard och sänder massor av kärlek till familjen. Till Monika, Minna, Robert och Stefan med familj.


Kommentarer
Postat av: Monica

Kära lilla Linda, tack för hälsningen. Jag har ett par tunga dagar bakom mej - jag saknar honom oxå så oerhört mycket. Vissa dagar går det bättre, men sen slår smärtan och sorgen till igen. Då värmer en hälsning som Din. Kramar i massor. Monica

2008-04-17 @ 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0