Nyheter om bröllopet.

Som ni sett har flickornas klänningar anlänt. De är så fina! Tyvärr är det några saker som måste fixas med dem.

Lupitas klänning har en fläck, så den måste kemtvättas.

Angelinas klänning är för LITEN runt bröst och "armhålor", så den behöver en skräddare sy ut.

Flickornas skor har kommit och mina kommer den här veckan.

Och vi har provsmakat andra omgången av de cupcakes som kommer serveras på bröllopet. ( http://www.holysweet.blogspot.com/ )

Det bästa av allt är nog ändå att min klänning kom idag! 
Den är för stor runt höfterna och lite för lång så den måste också lämnas till skräddare. Sedan är det ett par detaljer som inte är helt 100% perfekta, men jag tror inte så många andra än jag märker det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0