Möhippan med bilder


ärligt talat fattade jag ingenting från början, men den här läskiga typen vägde massor och det var honom jag skule brottas med enligt mitt brottogram jag fick på gymmet. Jag vann inte utan fick bara ett stort blåmärke på axeln, ett par på låren och en blå tå. Men vilken start! Så jäkla kul!



Sedan blev det picknick i solskenet. Jag sitter andra till vänster mellan Marie och Jenny. Det serverades champange, frukt, mackor, ostar, kladdkaka med grädde och kaffe. Nice! 



Efter picknicken så fick jag utföra ett par uppdrag som jag senare på kvällen fick veta hade med mina tidigare erfarenheter att göra. Uppdraget avslutades med att jag fick en väska på Clarion hotell och fick åka upp till takpoolen, lata mig och få massage.



Sedan blev jag fin både i håret och i ansiktet av mina vänner.



Här är jag nästan klar och  får snart veta att jag ska fotograferas (lite hemligt än).




Efter fotograferingen åker vi till min kära syster i taxi. Ut till ångt-bort-från stan.



En fantastisk stämning mötte mig. De hade fixat massor! Mina favoriträtter, baklava, drinkar, snack om min blivande man, orientalisk musik och ringdans. Gamla och nya favoriter.



Mums! Samt ser ni blåmärket på min axel.



Snart dags för nästa drag.



Taxi till Café Opera. Raka vägen in genom gräddfilskön.



Kvällen var lång, väldigt lång. Jag var hemma sent och det innebar att jag varit vaken i stort sett 24 timmar då barnen hade vaknat kl 06.00 den morgonen. Men vilken underbar dag!



Kommentarer
Postat av: pelle

Hurra lite roliga bilder på min systerdotter kanon jag har väntat på detta men det finns väl fler bilder ut med dem på bloggen bara. Pelle

2009-05-06 @ 22:39:04
Postat av: Tove

Härliga bilder! Du är superfin i håret också.

2009-05-06 @ 23:22:41
URL: http://snovas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0