Glädje

* Angelina och Lupita är målade till små katter till deras (och min) förtjusning. Jag höll nämligen på med ansiktsmålning på det 58:e barnet när de hämtade mig på jobbet idag och de ville mer än gärna att jag skulle måla lite på dem.

* Vår nya dator är så himla bra, fin och helt perfekt.

* Sigge har städat hela lägenheten, inkl kört med en matt-tvätt på vår matta och våra tygbeklädda soffor. Fy skjutton vad fint det är nu.

*Jag har kört Body Pump ikväll vilket känns behövligt i och med att det snart bara är 8 veckor kvar tills vi gifter oss.

-När jag skriver det sista så inser jag att jag måste ta tag  i en hel del saker. Skicka ut de sista inbjudningskorten, beställa hindersprövning, boka naglar, dj och bestämma tårtan...tärnorna måste beställa sina kläder och Sigge måste.... Ja listan kan bli lång, nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0