Död man

I morse när vi gick till dagis kl 07.30 så möttes vi av 2 ambulanser och 3 polisbilar runt knuten. En död man låg på bänken där vi brukar äta glass när vi badar i fontänen. Jobbigt tycker jag.... De hade lagt en filt över honom, men av någon anledning tog de bort den. Så på långt avstånd såg jag den döda mannen.

I efterhand har jag fått veta att det var Luis från Nybohovskolan som upptäckt honom och lagt filten över honom när det stod klart att han var död. Jag vet att Luis börjar vid 07.00. Jag är tacksam att det inte var jag som upptäckte den döda mannen.
Han var afrikan och mellan 30-50 år fick jag höra av hissvakten. (Där kan man få veta mycket).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0