Hämtning på dagis

Igår slutade jag relativt tidigt från jobbet, varav jag och Sigge hämtade barnen tillsammans. Det var så mysigt tycker jag. Jag fick se de nya som arbetar där, svar på mina frågor och kunde själv berätta det jag tyckte var viktigt. Sedan hängde vi nere i rörelserummet med Max, de stora barnen och ett par andra föräldrar en stund. Barnen spelade fotboll, men de flesta barnen vile sitta på "läktaren" som de byggt av kuddar. Jag och "Sigge" som Angelina säger skulle sitta på bestämda platser som hon anvisade oss.

Efter det så åkte vi hem och lagade middag och efter en dag på dagis somnade barnen trötta vid 19,30.

Kommentarer
Postat av: Mia

Lite saknad är det att läsa! men kul att få reda på att det är bra och vad de gör.

2009-01-10 @ 22:02:25
URL: http://miloa.wordpress.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0