Tung dag

Dagen började ....bra, men någonstans på vägen fick jag veta att ett barn far illa. Fick meddela bitr rektor som måste göra en anmälan.

Sedan fick jag veta att vår anmälan till FOLKSAM ang vår trasiga DVD inte går igenom. Vi har ingen allriskförsäkring! Nehe?! När försvann den?Jo, den mister man om man haft två medlemsförsäkringar via facket och sedan går ur medlemskapet i minst ett fack. Jag vill inte ens nämna hur mycket pengar som försvann där.

Men toppen och tyngst är att en närstående är svårt sjuk. Just nu opereras personen och jag hoppas innerligt att allt går bra. Hjärtat dunkar och jag mår illa. Mer om det när jag vet ytterligare vad det är som hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0