Tankar om bröllopet

Just nu är jag faktiskt lite nervös inför bröllopet. Min klänning blev inte klar som utlovat den 20/4 utan nu ska den skickas till mig nästa vecka. OM det skulle bli ytterligare förseningar så kommer jag nog ha svårt att hålla huvudet kallt. 
Det är 5 klänningar vi väntar på. Min brudklänning, Angelinas och Lupitas näbbklänning, Natalis och Evelinas tärnklänning.

Nästa vecka ska vi träffa prästen. Vi kunde inte ses den här veckan pga av baciller hos både henne och mig.
Den veckan kommer även innebära provsmakning av de cupcakes vi valt att ha. De är helt underbart vackra och jag har hört att de är gudomligt goda också. OCH mina ringar kommer vara klara!

Jag har fortfarande vissa frågetecken.
-NÄR kommer en eventuellt möhippa vara? Det är så spännande då jag är rätt säker på att något någon gång kommer hända.
- Musik, musik, musik. Vad ska sjungas i kyrkan (psalm), var ska vi gå ut till för musik och vad ska vi dansa till?

Sedan måste jag inhandla lite underkläder.
Putsa upp Sigges ring.
Köpa mer sprit.
Köpa annan dricka än den som ingår i priset av middagen.
Köpa lite fina hårdekorationer och strumpbyxor (om det skulle vara kallt) till flickorna.
Ha ett möte med fotografen och berätta i detalj vad som är viktigt för mig (och jag som lämnade över det till Sigge, men jag inser att det inte går och att inte säga något - hoppas alla snälla gäster tar massor av kort och skickar till oss :-) )





Kommentarer
Postat av: Tove

Inte långt kvar nu, spännande! Förstår att det är mkt i huvudet. Tror allt kommer gå perfekt och att ni kommer få en jättefin dag!

2009-04-24 @ 12:38:58
URL: http://snovas.blogspot.com
Postat av: Mia

Jag vet en bra fotograf bildkär.se

När är den stora dagen? Kram

2009-04-25 @ 20:56:58
URL: http://miloa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0