Ny upplevelse

Igår mådde jag uruselt. Jag hade ont i övre delen av magen och mådde så himla illa att jag låg deckad i sängen från 19.00. Sigge skötte middag och barnen och jag funderade på hur jag skulle kunna lämna barnen på dagis om jag skulle börja kräka. Jag hade lätt feber (37,6).

Sigge tar bilen redan vid 04.45 och sedan är han på jobbet och jag kunde väl inte kräva att han skulle komma hem för att lämna barnen. Han kan inte VABa då det är jag som mådde dåligt. Jag bestämde mig för att ringa Mikaela och be henne komma och lämna barnen.

Men vid 01-02 så mådde jag bra igen. Jag har inte spytt, inte varit dålig i magen, hade ingen feber och mår bra. Jag bestämde mig för att gå till jobbet. Men tänk nästa gång man är sjuk, på riktigt...hur gör man då? Hur gör ensamstående mammor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0