Överraskning

I söndags ringde Mikaela och sa att jag skulle åka hem till henne kl 17.00 på tisdag. Hon hade fixat barnvakt - Sigge :-) Oj tänkte jag, han som redan haft barnen så mycket ensam. Men han tyckte det gick såå bra.

Idag åkte jag dit, full av spänning och förväntan. Jag möttes av massor av tända ljus och hade helt plötsligt stigit in i ett SPA.

Jag fick libanesisk middag med vin, skumbad med tända ljus och dryck samt mörk chocklad, ansiktsmask, ögonbryn och fransarna färgade (samt att jag fick färgen att ta med hem), kläder och morgonrock att ta på efter behandlingarna. Sedan blev det mer dryck och snacks i form av torkad frukt, kex och ost. Jag fick chockladoljemassage, pedikyr och manikyr. Ompysslad och fullständigt älskad. Och när jag blev trött så fick jag skjuts hem ända till dörren.

Lyx, underbar lyx.

Tack! Ni är så gulliga!


Kommentarer
Postat av: linn

Åh vad gulligt!!



Vilken dröm! Och vet du vad Linda, du förtjänar allt tusen gånger om!



2008-09-02 @ 23:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0